Незважаючи на те, що паски безпеки використовуються автомобільними компаніями давно і кожного разу вдосконадюються для більшої зручності водіїв, для великої кількості автомобілістів питання пристібування залишається відкритим. Цьому сприяє декілька міфів, пошинерих у колі водіїв.

Автошкола Drіnе PRО хоче розвіяти декілька міфів повязаних з ременями безпеки.

Міф 1 Ремені у разі аварії заважають швидко вилізти з (палаючої,тонучої) машини

Хоч такі ДТП відбуваються вкрай рідко в ременях можна заплутатись, якщо вони старої моделі, а в сучасних інерційних ременях одне клацання і ви вільні.

Міф2 При аварії краще бути викинутим з автомобіля

Звісно, у такому випадку водій та пасажири мають шанс вижити. Щоправда, статистика показує, що це один щасливчик зі ста. Ви готові на такий ризик?

Найнебезпечніше в аварії вдаритись головою об корпус або ж елементи салону і втратити свідомість чи отримати травми не сумісні з життям.

Міф 3 Якщо ідеш недалеко,то ремені безпеки можна не використовувати

У 75% смерть водія на дорозі настає в межах сорока кілометрів від його дому. Аварія може статись будь-де, тому не варто нехтувати правилами безпеки.

Міф 4 Якщо їздити повільно,то можна не користуватись пасками безпеки

На швидкості 30 км. у годину при зіткненні Ви не загинете, але отримаєте досить серйозні травми, 80% аварій стається на швидкості 65 кілометрів за годину, якщо б Вам заманулось стрибнути з 6-поверхового будинку на асфальт ви б рухались навіть з меншою швидкістю. Як Ви розцінюєте свої шанси вижити при цьому? Вони приблизно такі ж самі, як при їзді непристібнутим по місту.

Міф 5 Пристібнутий дорослий може сидіти з дитиною на руках

Навіть при швидкості 30 км за годину при зіткненні на дитину вагою 7 кілограм діятиме сила 135 кг, вона в будь-якому разі вислизне.

Міф 6 Пасажири, які знаходяться на задньому сидінні можуть не користуватись ременями безпеки

Це надзвичайно небезпечно. Не забуваймо про приклад з дитиною, під впливом сили у 135 кг вона легко може вбити навіть пристібнутого водія налетівши на нього, що вже казати про дорослу людину.

Міф 7 Найбільш безпечне місце у машині знаходиться за водієм

Це твердження вірне, у тому випадку, коли мова йде про середнє місце. Воно безпечніше всіх інших місць на 16 %, але тільки в тому випадку, коли пасажир пристібнутий, в інакшому можна легко вилетіти через вікно і сподіватись, що ви тей щасливик, який виживе.

Міф 8 Якщо машина обладнана подушками безпеки, то можна не пристібатись

По-перше, варто знати, що цей міф було поширено самими автовиробниками.У перші роки, коли тільки з’явилиcь подушки безпеки, як потенційна заміна ременів. Під час аварії подушка починає розкриватись,щоб “впіймати” на себе людину. Проблема у тому, що людина рухається у напрямку подушки і робить це ще швидше (300 км/год). Для порівняння, це схоже на удар боксера-важкоатлета. Ремінь безпеки не дає водієві вдаритись об подушку занадто швидко. Тим паче, подушка розміщується лише як допоміжний засіб до ременя, а не повноцінна його заміна.

Міф 9 Ремінь може призвести до травмування людини

Це правда, під час аварії ремінь може пошкодити шийний відділ хребта, адже під час гальмування тіло по інерції продовжує рухатись вперед. Також він може викликати опік або зламати ключицю у впадку, коли неправильно відрегульований. Однак, ці пошкодження в порівнянні з тим, від яких травм він Вас вбереже ніщо.

Міф1 10 Ремінь незручний

Якщо розглядати ремінь з боку пристрою, який може врятувати життя, то таких відмовок взагалі не виникатиме. Найпростіший спосіб привчитись до ременю – використовувати його з самого початку, тоді ситуація.коли ви будете не пристібнутими викликатиме у Вас дискомфорт.

Приходьте до нас і дізнаєтесь більше на лекційних і прктичних заняттях! Наша автокола знаходиться на Васильківській 53 А, поруч з метро Виставковий центр у Голосіївському районі.;)