«PROFESSIONAL»
Цей пакет буде корисний тим учням, яким, імовірно, може важко даватися навчання водінню. Учню, який вибрав цей курс, приділяється особлива увага, тому що йому не підходить ординарне пояснення заїзду в гараж або руху заднім ходом по дзеркалах. Навичкам водіння навчає інструктор, але під індивідуальним контролем директора автошколи. Спеціальна методика полягає в покроковому освоєнні навичок паркування та водіння в умовах міста і поза населеним пунктом, шляхом постійного аналізу помилок та їхнього обов’язкового виправлення самим учнем. Головне — це змусити учня думати, а не просто казати йому, що робити.
Але розслаблятися не варто! На вас чекає кропітка, але захоплююча робота над собою, над своїми можливостями. Обирайте курс PROFESSIONAL та здійснюйте свою мрію стати водієм. Насолоджуйтесь керуванням, а не бійтеся автомобіля!
Програма курсу:
повний курс теорії (ПДР, будова та технічна експлуатація автомобіля, основи контраварійного водіння, перша медична допомога при ДТП, етика водія, адміністративна та кримінальна відповідальність водіїв); після успішного завершення повнолітні учні отримують електронне свідоцтво, яке дає право скласти теоретичний іспит в ТСЦ
тренінги з координаціі рухів (унікальне нововведення від нашої автошколи, яке ми запровадили після багаторічного аналізу можливостей наших учнів прогресувати у навчанні в залежності від віку, професії та особистого інтелектуального й спортивного розвитку; чому одним вистачає 30 хв для опанування нової вправи на автомобілі, а іншим і двох годин буде замало?; вся справа в нашому мозку і його здатності керувати нашими діями; за допомогою цікавих рухових вправ, зокрема з тенісними м’ячиками, ми тренуємо увагу, координацію, реакцію, периферійний зір та орієнтацію в просторі; також тренінги включають нейрогімнастичні вправи для створення нових нейронних зв’язків між обома півкулями головного мозку та збільшення обсягу сірої речовини, що допоможе не тільки покращити фізіологічні можливості учнів перед початком курсу з практики, але й позитивно вплинути на здоров’я в цілому); тренінги проходять протягом періоду вивчення теорії по 2 години на тиждень разом з іншими учнями і даються домашні завдання; орієнтовне навантаження – 20 год в автошколі та 20 год вдома
ПРАКТИКА:
2 години руління на тренажері (теорія руління; правильний хват на кермі; вправа «маятник», «поворот-вирівнювання»; види перекатів однієї руки; перехват по ободу і перехресний перехват; швидкісне руління однією і двома руками).
2 (автомат) або 4 (механіка) години водіння на автосимуляторі (застосування навичок руління під час руху в умовах міста; перемикання механічної чи автоматичної коробок передач; перелаштування при обгоні та випередженні; повороти та розвороти; користування знаками пріоритету під час проїзду перехресть; відпрацювання реакції при гальмуванні; вимірювання гальмівного шляху; режимів: від сонячної погоди до снігопаду та туману, імітація п’яного водіння, імітація відволікання під час їзди на телефон в автомобілі, імітація появи пішоходів та тварин на дорозі та навчання тому, як уникнути ДТП тощо).
60 годин водіння на автомобілі (відпрацювання отриманих навичок на автосимуляторі при русі в місті на автомобілі; габаритна підготовка; відпрацювання руління при проходженні поворотів та перелаштувань; сліпі зони; проїзд перехресть хрестоподібних, Т-подібних, V-подібних, з круговим рухом; розворот у три прийоми, заїзд заднім ходом у гараж, старт під гірку з ручника, проїзд пішохідних переходів, шляхопроводів, мостів; їзда в заторах, нічна їзда);
на спеціальному тренажері учень спробує вибратися з перевернутого автомобіля, звільнившись від пристебнутого ременя безпеки.
іспити в ТСЦ (для отримання свідоцтва про закінчення практичної підготовки та перевірки своїх навиків водіння учень повинен скласти внутрішній іспит на одному з маршрутів ТСЦ; для складання фінального іспиту в ТСЦ автошкола подає автомобіль, на якому учень займався під час своєї підготовки; наш інструктор, що займався з учнем, буде особисто присутній в автомобілі під час іспиту з екзаменатором, він зможе юридично грамотно відстоювати інтереси свого учня та морально підтримувати)